A) Punkt handlowy – adres i numer tel/faxu oddziału naszego klienta w wybranym kraju, pełniący funkcję biernego sekretariatu. Całość aktywności prowadzona jest przez własnych pracowników klienta.
- ustanowienie adresu biura, numeru tel/fax
- przyjmowanie korespondencji z kontrahentami
B) Przedstawiciel handlowy – podstawowa forma zaistnienia na danym rynku, polegająca na pozyskaniu dla klienta, konkretnego reprezentanta, będącego niezależnym przedstawicielem handlowym, wspieranym w swoich działaniach przez biuro Instytutu, które równocześnie pełnić będzie stały nadzór i kontrolę, a w razie potrzeby służyć będzie interwencją, włącznie z gwarancją ewentualnej zmiany osoby – reprezentanta.
- ogólna analiza oraz stały monitoring rynku danego kraju,
- wprowadzenie produktów beneficjenta oraz ustanowienie niezależnego przedstawiciela handlowego, odpowiedzialnego za sprzedaż w danym regionie,
- kontrola i wsparcie pracy przedstawiciela handlowego,
- pomoc doraźna w działalności na terenie danego kraju.
C) Biuro Obsługi Klienta BOK– forma bardziej zaawansowana, dająca znacznie większe możliwości ekspansji na danym rynku, a przede wszystkim zaistnienie na mapie gospodarczej pod własnym adresem siedziby biura i adresem e-mail, czy nr tel/fax. Ponadto Instytut bierze odpowiedzialność za efekty sprzedaży, prowadząc w sposób profesjonalny BOK i sekretariat w imieniu klienta i w języku danego kraju, a także reprezentacje i prowadzenie spraw formalno biurowych przed instytucjami i urzędami.
-
wprowadzenie produktów klienta i ustanowienie biura obsługi klienta, odpowiedzialnego za sprzedaż,
-
budowa relacji biznesowych na rzecz beneficjenta, prowadzenie BOK i korespondencji handlowej w danym języku,
-
prowadzenie sekretariatu na rzecz beneficjenta
-
ustanowienie adresu biura
-
reprezentacja i prowadzenie spraw formalno biurowych przed urzędami,
-
pomoc doraźna w działalności na terenie danego kraju
-
ogólna analiza oraz monitoring rynku danego kraju,
D) Biuro Handlowe – forma zdecydowanie najbardziej zaawansowana, pozwalająca w sposób pełny na prowadzenie biura handlowego - filii zagranicznej rodzimego przedsiębiorstwa. Własny adres biura, adres e-mail, tel/fax., pełna obsługa BOK i sekretariatu w języku danego kraju, a także prowadzenie przedsiębiorstwa tj. kwestie pracowników, współpracowników, firm kooperujących, reprezentacja i prowadzenie spraw formalno biurowych przed instytucjami i urzędami oraz zbudowanie struktur sprzedażowych czy sieci dystrybucji – to wszystko zagwarantowane bez potrzeby ponoszenia ryzyka i zbędnych kosztów.
- ustanowienie biura handlowego, odpowiedzialnego za sprzedaż i wprowadzenie produktów beneficjenta na rynek
- doradztwo przy naborze i zatrudnianiu pracowników, współpracowników lub firm współpracujących,
- budowa relacji biznesowych i ogólne prowadzenie przedsiębiorstwa na rzecz beneficjenta,
- podnajem powierzchni biurowej dla personelu beneficjenta wraz ustanowieniem adresu i prowadzeniem sekretariatu na jego rzecz,
- reprezentacja i prowadzenie spraw formalno biurowych przed instytucjami i urzędami,
- ogólna analiza rynku danego kraju,
- pomoc doraźna w działalności na terenie danego kraju.
Dodatkowe działania na zlecenie, w zależności od potrzeb:
- doradztwo w dziedzinie ekspansji przedsiębiorstwa na rynki międzynarodowe
- pomoc w pozyskaniu środków unijnych
- reprezentowanie przedsiębiorstwa na targach branżowych
- udział w negocjacjach handlowych
- analiza i stały monitoring rynku
- pomoc w organizacji podmiotu, jako osoby prawnej,
- podnajem lokali biurowych,
- tłumaczenia na zlecenie,
- pomoc w dostosowaniu dokumentów prawnych do prawa danego kraju
- opieka tłumacza - rezydenta,
- pomoc w sprawach wynajmu lokali biurowych oraz dyspozycji nieruchomości,
- doradztwo personalne.